You are here: мэдэээлэл | Менежментийн нийтлэл | Сэтгэл хангалуун даатгуулагчид: Нэхэмжлэлийн Менежментийн Ирээдүй
Sustainable development Good management, monitoring and evaluation, qualified implementation Regular updates of knowledge and skills

Sustainable development

Good management, monitoring and evaluation, qualified implementation

Regular updates of knowledge and skills

жижиг дунд бизнесүүдэд зориулсан зөвлөх үйлчилгээ

Сэтгэл хангалуун даатгуулагчид: Нэхэмжлэлийн Менежментийн Ирээдүй

article davaa claim1Bain &Company-ийн зөвлөхүүд болох Christian Kinder болон Klaus Neuhaus нарын хэлж буйгаар бол эд хөрөнгө болон хохирогчийн автомат процесс, сайн хамтрагч болон оюунлаг жолоодлогын тусламжтайгаар даатгалын байгууллагууд өөрсдийн үйлчлүүлэгч нарын сэтгэл ханамжийг өсгөн, зардлыг тогтвортой бууруулж чадна.

 Bain-ний дүгнэж байгаагаар: дижитал технологийг ашиглан системтэйгээр нэхэмжлэлийн менежментийг сайжруулснаар нийт зардлыг 5% бууруулж, үйлчлүүлэгчийн үнэнч байдлыг эрс нэмэгдүүлэн салбартаа тэргүүлэгч болгож чадна.

Та зам тээврийн хөнгөн осолд өртлөө гэхэд машинд тань суурилуулсан автомат дохио дамжуулагч даатгалын газарт ослын дохиог өгч даатгалын газрын төлөөлөгч нар шуурхай арга хэмжээ авч эхэлнэ. Жишээлбэл, ослын газарт хамгийн ойр байрлах төлөөлөгч түргэн шуурхай ирж ослын нөхцөл байдалд маш түргэн дүн шинжилгээ хийж, шаардлагатай төлбөр нөхцлийг гарган, цаашид хийгдэх ажлууд болох таны машины засварыг хамгийн хурднаар зохион байгуулж өгнө. Даатгуулагч та түргэн шуурхай, автоматжсан үйлчилгээг авч үнэхээр сэтгэл хангалуун үлдэнэ. Технологийн хувьд энэ мэт даатгалын нэхэмжлэлийн автомат үйлчилгээг үзүүлэхэд боломжтой болсон боловч харин байгууллагын хувьд зохион байгуулалт болон менежментийн байдлууд нь хараахан бэлэн болоогүй байна.

Тэгвэл өнөөгийн Монгол улсад жолоочийн даатгал, эрүүл мэндийн даатгал гэх мэт Нэхэмжлэлээр төлбөр болон хохирлоо барагдуулдаг санхүүгийн хэд хэдэн үйлчилгээнүүд амжилттай нэвтэрч та бид хэрэглэж байгаа. Гэвч нэхэмжлэлээ бүрдүүлэхэд маш олон тооны цаасан баримт бичиг, цаг зав шаарддаг зэрэг асуудлууд нь үйлчлүүлэгчид их төвөгтэй байдал үүсгэдэг. Санхүүгийн үйлчилгээний байгууллагууд яагаад автоматжуулалт, дижитал технологийг нэвтрүүлэн ашиг орлогоо нэмэгдүүлж болохгүй гэж.

Article Davaa Claim2

PARTNER ORGANIZATIONS

35,10,0,50,1
25,600,60,0,3000,5000,25,800
90,150,1,50,12,30,50,1,70,12,1,50,1,1,1,5000
0,2,1,0,2,40,15,5,2,1,0,12,0,1
ENC Brands
ENC Brands
ENC Brands
UNDP
UNDP
GIZ
GIZ
ADB
ADB
WB Group
WB Group
EBRD
EBRD
MMCDA
MMCDA
atlas logo v1 esregongo
We firmly believe to our contributions to building decent life and proud of our team’s full dedication and enthusiasm.

We believe that you will partner with us.

Our Contact

#507, 5F Nomch Khuree Office (47B)
Bumtsend street, CHD, Ulaanbaatar – 15140, Mongolia

Tel: 976 + 9909 6910,
        976 + 7011 6063
Email: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.